donderdag 8 oktober 2015

Inspiratie: Bankje aan het voeteneinde

Ik wil deze donkere, grauwe herfstdagen een stukje leuker gaan maken door lekker in huis bezig te gaan. Ik schilderde dinsdag het trapje dat naar onze woonkamer leidt en pakte meteen ook alle balken in de woonkamer mee. De vorige bewoner had deze namelijk beige geschilderd, brrrr wat een kleur! Nu alles weer stralend wit is voelt ons huis direct weer een stukje meer af.

Na het uitkomen van de Sinnerlig collectie, blijft het kurken bankje mijn aandacht trekken wanneer ik er langs loop op mijn werk. Ik denk dat ik deze wil gaan neerzetten in onze slaapkamer. Zo'n bankje aan het voeteneind vind ik zo leuk staan! 



Je voeteneind gevuld met boeken, hoe handig! Nu heb ik niet meer zoveel boeken, maar tijdschriften des te meer. Staat gezellig toch? Zo'n stapel aan je voeteneind?


Ik was al van plan een paar extra schapenvachtjes in huis te halen en een kleed heb ik al liggen! Zo'n licht houten bankje staat super knus.


Of twee kleinere vintage krukjes! Hier kun je natuurlijk een stuk minder op kwijt, maar het staat wel heel schattig.

Ik twijfel tussen deze twee bankjes:
De kurken bank vind ik echt heel erg mooi, alleen is het onderstel zwart. Mijn slaapkamer is 
wit met pastelkleuren en daar vind ik zwart dan weer wat minder bij staan.
Het onderste bankje is een nieuwe serie van IKEA, NORRÅKER. Wat ik hier zo'n leuk detail aan vind is dat de schroeven in koperkleur zijn uitgevoerd!


bronnen: apartmenttherapy, thedesignchaser, sukkertoyforoyet, IKEA

1 opmerking:

  1. Bonitos y útiles!
    Prefiero el segundo, el de madera. Además puedes personalizarlo ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *