vrijdag 9 oktober 2015

Vrijdag, hoera! #5

Oh wat heerlijk, het is (voor mij bijna) weekend! Ik moet morgen nog een dagje werken, maar daarna heb ik zondag en maandag vrij.


Ik heb nog helemaal geen plannen en dat vind ik zo lekker! Mijn kever is al sinds voor de vakantie stuk, dus ik heb al bijna een maand geen auto gereden. Maar daar komt hopelijk dit weekend verandering in! Mijn lieve vriend heeft afgelopen week een nieuw motorblok opgehaald en hij gaat proberen hem dit weekend in te bouwen. Ik kan niet wachten tot ik weer rond kan rijden in de kever!
Aan onze bus moet helaas nog het een en ander gesleuteld worden. Ik was vorige week bij de RDW voor de keuring. Kijk hem staan, wat een schatje he!


Afgelopen week kwakkelde ik nog een beetje met mijn gezondheid. Ik had vorige week namelijk de griep te pakken! Ik was even bang voor een of andere tropische ziekte, maar dat bleek mee te vallen. De katjes hielden me gelukkig ook gezelschap.

Maandag en dinsdag was ik vrij en toen ben ik druk bezig geweest met schilderen in huis en de Bali travelguide! Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Een kleine opsteker was dat mijn H&M Home bestelling binnen kwam! Hier een klein voorproefje. De rest zal ik binnenkort showen in een nieuwe "op de vensterbank."

Vandaag heb ik weer Duitse les, de tweede van de in totaal tien lessen. Omdat er op mijn werk giga veel Duitse klanten komen, werden deze lessen aangeboden aan ons. Ik zeg nooit nee tegen een extra (betaalde) opleiding dus ik schreef me meteen in. Voelt wel gek hoor, meteen zo'n middelbare school vibe, haha!

Fijn weekend allemaal!  

(Oh ja, ik liet mijn haren weer ontkleuren. En ik kocht nieuwe schoenen! Ben er heel blij mee, ondanks de rib uit mijn lijf.)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *