donderdag 17 maart 2016

Inspiratie: IKEA ANVÄNDBAR collectie.



Terug van weggeweest; dat geldt zowel voor mijn bloggen als voor de lente die voor de deur staat.
Deze winter had ik geen zin en puf (of was ik gewoon lui (?)) om ook maar iets te doen, dus wachtte ik gewoon tot de zon weer begon te schijnen! 
En het is zover! Om maar meteen met iets leuks te komen, wil ik jullie deze super leuke nieuwe voorjaarscollectie van IKEA laten zien, de ANVÄNDBAR collectie.


Nu mijn Albert Heijn moestuintjes weer in de vensterbank staan en de eerste groene sprietjes zich laten zien, krijg ik altijd weer zin om mijn dak terras op orde te maken. Tijd voor verandering en het ook buiten weer gezellig te maken.








Ik begin met mijn favoriet van de collectie: de bank. 
Dit bankje heeft namelijk een grote plantenbak achter zich verscholen. Ideaal om wat fleurige plantjes in te zetten, zeker wanneer je weinig ruimte buiten hebt, zoals ik.



Leuke extraatjes bij deze collectie vind ik bijvoorbeeld de linnen tassen. Een product dat je niet snel van IKEA zou verwachten, maar ze zijn super leuk vind ik.




Ook de potjes, pannen en plantenhangers zijn tof. Alles in een keramiek/witte uitvoering. 
De manier van presenteren in het lookbook is ook origineel, er werd veel gebruik gemaakt van illustraties over de productfoto's heen, erg tof.

    

Als laatste deze botervloot en flessenkoeler. Ik vind ze echt prachtig. Ze doen me een beetje denken aan het werk van Lenneke Wispelwey (hoewel ik dat nog een stuk mooier vind, haha..)

Wat vinden jullie van deze nieuwe voorjaarscollectie?

Vanaf april ligt de ANVÄNDBAR collectie in de winkels.

Bronnen:
IKEA

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *